środa, 21 czerwca 2017

[#2] Fantastyczne zwierzeta i jak je znalezc. Oryginalny scenariusz.- J.K. Rowling.

Tytuł: Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz 
Tytuł oryginalny: Fantastic beats and where to find them- the original
Autor: J.K Rowling 
Ilość stron: 307
Wydawnictwo: Media Rodzina
Cena z okładki: 39,00 zł
Rok wydania: 2017
            Moja ocena: 8/10


Badacz i magizoolog Newt Skamander zakończył właśnie swoją wyprawę naokoło świata w celu znalezienia rzadkich i niezwykłych magicznych stworzeń. Jego pobyt w Nowym Jorku miał być tylko krótką przerwą w podróży. Jednak gdy ginie jego magiczna walizka i fantastyczne zwierzęta wydostają się na wolność, zaczynają się prawdziwe kłopoty... 


Każdy fan Pottera, czekał na ten scenariusz. Jedni czekali, bo jest ze świata czarodziejów, a inni, że to Rowling. Poznajemy tu Newta, magizoologa z tajemniczą walizką, on poznaje tam Jacoba, Tinę oraz Quennie, którzy pomagają mu znaleźć zaginione zwierzęta. A książka-scenariusz naprawdę bardzo mnie zaskoczyła.


Kiedy zacząłem czytać, najpierw zachwycałem się tą śliczną okładką! Jest przecudowna, a obrazki w niej są urocze. 

Akcja zaczyna się, gdy Newt przypływa statkiem do Nowego Jorku ze swoją walizką. Pierwszy zwierzak mu ucieka, a on za wszelką cenę próbuje go złapać i wtedy spotykamy Jacoba- niemag (w naszych czasach mugol), niski, gruby, nie wyróżniający się człowiek, który chcę otworzyć własną piekarnię. Więcej Wam nie powiem, bo za dużo Wam zaspojleruje.

Zakończenie jest przyjemne, raczej przewidywalne i wywołało na mnie uśmiech, bo raczej już nie przeczytam książek o świecie magii (chociaż znając Rowling, kto wie?). Oczywiście to scenariusz, więc nie wymagałem więcej. Spodziewałem się lekkiej, przyjemnej książki i tak właśnie było.

Każdemu mogę polecić ten scenariusz, bez wymagań. Dzięki niemu został stworzony film pod tym samym tytułem. Filmu nie oglądałem przed czytaniem jej, ale jak najszybciej go obejrzę! Spędziłem naprawdę dobrze ten czas z tym scenariuszem i na pewno przeczytam go nie jeden raz!
To już wszystko! Do zobaczenia

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka